Äntligen klar

med denna layout... Började typ förra helgen med ett görssnyggt papper. Sedan kom jag
på den "briljanta"ideén att klippa ut mönstret, och så sprack allt! Sedan försvann det
färdigmålade chipboard-S:et osv.. Igår började jag röja bland alla scrapgrejor i
vardagsrummet men har fortfarande inte hittat det, så det blav att stämpla ett S istället.
Nu på morgonen har jag förberett för dammsugning, och då var jag ju så klart tvungen
att montera klart!
SElma
Så tillslut blev det såhär istället. Ett totalt annat papper- men färgglatt iallafall!
Papper, chipboard (utom pilen) rubons från Fancy Pants. Knappar och fotomattor från
Bazzill. Har sett "knapphjärtat" på många LO:S och var tvungen att testa!

Kommentarer
Postat av: Tinafina

Jättehärlig lo! Tänk när det inte är katten som flyts upp så utan nåt annat..hihi... ;o)
Hoppas du får en härlig söndag!
Kram Tina

2006-10-22 @ 13:44:54
URL: http://tinafina.blogg.se
Postat av: elisabethp

Jättefin! Och vilken söt liten kisse!

2006-10-22 @ 20:52:22
URL: http://elisabethp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0