Yihoo!!

Äntligen funkar allt som det ska med bredbandet här hemma!!
Tyvärr blev det den trista avgiften på 45 laxar som man inte slipper undan, men nu är åtminstone isoleringen bruten!!

I veckan har det vart jobb, och vilken värme! Helt otroligt, synd att man inte kunnat njuta i solen bara.. Fast det kommer nog fler härliga sommardagara vad det lider! Idag var det lite svalare och jag "var inte tvungen" att köpa en 3 kulor stor gräddglass för att överleva dagen för en gångs skull ;-)  Det blev å andra sidan en stor gottepåse på Ica men det är mycket kvar på den ännu...  Har värsta gottesuget, men får ta ett rejält tag i min kosthållning & motion till hösten, då jag förhoppningsvis har en liten h*n  i barnvagnen som sällskap =)

Idag när jag kom hem sa Emil att de ringt från kameraaffären och sagt att min kamera var klar! - Klar? frågade jag, de skulle bara felsöka, då den slutat fungera för ett tag sedan, ville gärna ha kostnadsförslag innan, då man vet att det kan kosta skjortan, och det kanske hade vart bättre att investera i en ny i så fall.
Tydligen hade det gått på garantin- Toppen eftersom jag haft den i 1,5 år och den är köpt i Bangkok ! Trodde att garantin dessutom bara gällde ett år =)  Man kanske ska hämta ut den innan man ropar hej- men det låter ju bra iallafall!  Har kikat på ny, då min är "semisystem" digital, och inte tar sekvenstagning som en vanlig systemkamera, men jag kan å andra sidan se bilden i displayen när jag trycker av, det gillar jag.   Sorten är en FujiFilm FinePix 9500, som funkar bra i övrigt.

Tänkte uppdatera med lite LO:s från den sista tiden, och EN- för det blev bara en ynka sida- i söndags. Nu tänkte jag scanna in just den i 4 delar för att få med de chalkade ytterkanterna, och den scanningen och stitchingen blev ju helt  kass, men jag orkar inte göra om..
I morbrors famn 
Papper Crate- Brunch Linen & Lantern

besked

Papper: Crate Samatha- Ivy & Snapdragon

Väntan-fulscannad
Papper:  Autumn Leaves French Twist-serie.
Ville att denna skulle bli "neutral" eftersom man inte vet vem som i magen bor,
men det blev sådär. Men jag ska ta fler magbilder att scrappa så det ordnar sig nog! 

Nu ska jag gå ner i köket och fixa lite sen middag, men må gott!

Kommentarer
Postat av: Malin

åååhhhh vilka fina layouter vännen - de är ljuvliga!!!! och så kärleksfulla... tänk om man varit scrappare den dagen man fick "beskedet"...kanske kan man scrappa det i efterhand? *hm* dina layouter är i vilket fall HELT underbara! *kram* hörs sedan? msn my dear...

2007-06-13 @ 20:35:11
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Erica

Jätte fina LO:s, den ena har jag ju sett i verkligheten och då är den ännu finare :0)Hittade mitt presentkort men har glömt hur mycket jag var skyldig.... jag mailar dig. Kram Erica

2007-06-14 @ 08:38:22
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: ÅsaF

Va härligt med uppkoppling äntligen!! Så snygga layouter du scrappat!! Gillar färgerna du kombinerat på väntan-layouten! Kram Åsa

2007-06-14 @ 10:54:18
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Ita

Vad mysigt det ser ut med en liten mage ....*längtar*. Skönt att du inte är isolerad längre, då kanske man kan få veta lite mer vad som händer i ditt liv.
Kram

2007-06-14 @ 21:29:23
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: nancy

Härliga lo`s sett några i verkligheten *LER*
sköt om dig (er)
kramiz Nancy

2007-06-19 @ 17:53:07
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Annika

Grattis till magen.Kram Annika

2007-06-21 @ 08:04:17
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Anna

Hej Maria!!
Åh vad roligt med bebis på G! Tusen Grattis och lyckönskningar från mig och säkert även från Elissa som just nu går runt i en hage med sin första lilla bebis bredvid sig, en hingst :-)
Erat hus ser helt underbart ut (jag tänker bort kartongerna ;-)
Hälsa Emil!
Kramar Anna

2007-06-24 @ 11:06:12
URL: http://kollobarnets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0