Måndag morgon

När vi kom ner i morse fanns det ytterligare 2 st små kattungar hos Selma.
Den stolta moderna ligger och kurrar hos sina små och verkar uppenbarligen nöjd! Det enda trista med detta är att vi hade ju tänkt para henne med en birmahane, så att ungarna blir riktigt söta, och lika mamman, men trots att hon fått piller har det tagit sig ändå, och pappan blev istället en svart hankatt som E sett springa i trakten här.
Dettta resulterade i en st svartvit och två svarta kissar. De blir säkert korthåriga som pappan också.  Inte det minsta lika sin mamma tyvärr- men blir säkert söta ändå!!  

   

Kl. 07.00 ringer min bror och säger  undrar om " vi syns på BB?"  
Hans flickvän hade haft värkar i några timmar, och på sjukhuset hade de sagt att de kunde komma in så snart
de kände för det,  just nu gick Emelie och städade lite hemma.. *Fniss* De skulle noig snart åka in!
Så innan dagen är slut kanske man kan titulera sig faster!!

Nu ska jag snart ner till BM för att göra en koll, önskar att jag snart kan ringa Emil och säga åt honom att skynda hem från jobbet, men det känns inte så, inte ännu iallafall   =(

Återkommer med rapport under dagen!

Kommentarer
Postat av: Malin

åh vad spännande - både med kattungar och bebisar *ler* hoppas det går bra hos BM och att det snart är på gång... jag har tänkt på dig massor under helgen! *kramar*

2007-09-03 @ 10:26:28
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Ita

Sy mysigt med små katter, skulle göra mkt för att få en (inte överrens här hemma...) jag fick hjälpa min katt när jag var "liten" när hon födde, hon kved och led i flera timmar och hadde jätte ont (så hemskt att se) men det gick bra, med syster Itas hjälp *ler*.
Fräckt att dina förälldrar blir mormor/morfar och farmor/farfar på en och samma ggr nästan hi hi.
Kram

2007-09-03 @ 18:16:39
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0