Söndagsnytt från Smedby

På bebisfronten HAR det faktiskt just hänt något här hemma!!
Inte det man kan tro, men faktum är att för några minuter sedan kom ett litet liv till världen i vårt vardagsrum!
En liten svart, hårig krabat födde mamma Selma efter att ha varit lite "konstig" och mjauig nu på kvällen. Hade precis gjort en låda till henne, men hon ville ju helst ligga med oss i soffan. Stackaren fattade nog inte vad som var på G. Till slut lade hon sig till rätta, och nu ligger hon där o kurrar. Får se om det blir fler!

I min mage rör bebisen sig, men verkar inte vilja titta ut ännu. I morgon bitti ska jag till BM, men hade ju hoppats på att "slippa" detta besök!

*********************************************
Annars har vi vart hemma, E har lagt klart taket på garaget, vi har slappat i soffan och jag har scrappat efter en skiss på Scrapinspiration:

image366

Nu ska jag kolla på TV: "Ensam mamma söker"
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Malin H

Åh...inget ännu...förstår att väntan är lång...
Men så kul med fler bäbisar i huset!! Samtidigt!!
Fast jobbigt med.... Så härligt fint det blev i köket!!! Ser ut som en dröm!!!
Inte alls avis!!
Du pysslar, skapar och grejar du!!!
Skönt att höra att du verkar må bra i alla fall!!
Vi saknade dig idag....
Kram kram

2007-09-02 @ 23:22:04
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: nancy

Å så mysigt små katt bebisar oxå.
Gud vad jag e bullsugen sitter på jobbet och ser dina fina layouter den ena efter den andra.SÅ himla sugen *dreglar*
ha de gott kram

2007-09-02 @ 23:29:27
URL: http://pinknanc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0