Update

Jodå, i söndags kom jag mig iväg tillslut!
Först på 23års-kalas hos min kusin, och sedan följde hon & hennes pojkvän med mig och Thea på Scrapmässan en sväng! Det var kul att kolla läget även om det bara blev en snabbis innan stängning.
Träffade Malin och Nancy, det var verkligen skoj för det var längesedan!

Shoppade lite papper och nån stämpel bara. Kändes som att det inte hunnit komma så mycket nytt än efter CHA men det kan ju vara så att det hunnit sälja slut eftersom vi kom sent på söndag.
Hur upplevde ni andra som var där på lördagen det? Var det mycket nyheter?
Har förstått att det var galet mycket folk på lördagen i alla fall!

*************
Scrappandet har legat nere här hemma.
Bordet står framme nere i rummet mellan kök & vardagsrum, belamrat med prylar, men jag har inte hunnit sitta och greja ännu. Nu börjar suget kännas av igen, så jag ska försöka få satt mig ikväll!

**************
Fåglarna kvittrar ute och nu är det vårväder igen! Härligt!
**************
Emil gjorde klart vår toalett nere i påskveckan och det är skönt- ännu en sak att stryka från listan över vad som ska göras!

Så här blev det (ser lite tomt ut just nu, lite mer krokar och så ska på plats):


     

******************************
Ett litet furubord jag fyndade för 95:- på loppis för ett par månaders sedan bytte plats med tv:n vi hade i sovrummet, som bara samlade damm och såg ful ut. Nu blev det ett lite lugnare hörn! 
 

Före

Efter ett par strykningar med  vit färg

**********************************
Nu ska jag se om jag kan bära ut lite lådor...
Började gå igenom lite här igår, lite klädpåsar till UFF, lite skräppåsar, lite gamla prydnadssaker jag inte har hjärta att göra mig av med åkte in i skåpet nere, en låda med loppissaker började fyllas osv. Man blir ju tokig på alla saker man samlat på sig! En hel del är dock E´s grejor, en hel del CD-skivor och DVD:er ligger i lådor, men det åker ut i garaget så länge.
Nu ska det bli TV-rum här!


Skoj skoj..
Ha det gott så ska jag kasta mig på  lite röjande innan T vaknar!
  

Kommentarer
Postat av: Ita

Va fint toan blev, verkligen kanon! Vill oxå gå på loppis och fynda, finns dock inte så mng här...
trevlig helg.
Kram

2008-04-04 @ 12:33:01
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: Vetlealisha

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2009-07-13 @ 07:55:58
URL: http://vetlealisha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0