Vilken härlig dag!


Vädret är underbart vårigt, sååå härligt!

Idag har jag fått underbar POST!
Först ett härligt blommigt litet paket, som innehöll detta:
image510

En underbart söt minizink-kanna och en påse blåklintsfrö! Så nu ska det sås frö i dagarna!
Detta vann jag i en utlottning som Madelen hade i härliga Linneagården-bloggen!
Gillar ni inredning i shabbychic-stil och vitt-måste ni kika in hos henne! Underbar inspiration och vackra bilder från ett vackert hem!
Tack för min fina vinst!

Sedan kom det hela 3 härliga tidningar idag också- helgläsningen är räddad!

image511

Och slutligen ett fint kort från Scrapakuten, där Collage Scrapbooks hade sponsrat deras senaste träff:
image512

Vårigt och vackert- diggar trädstämpeln! Tack Liza!

****
Så, nu är det dags att klä på Lill-Snuffan och åka till morfar för att byta olja på bilen och skifta däck!

Ha en härlig fredag!


Kommentarer
Postat av: malin

det där är vad jag kallar rolig post - förstår att du blev glad :) kram på dig, hoppas att ni får en fin helg

2008-04-26 @ 18:27:11
URL: http://mallafors.se
Postat av: Morfen

Vilken härlig post! Man blir så himla glad av lite rolig post mellan räkningarna. :D Kramis till dig och Thea!

2008-04-27 @ 10:26:18
URL: http://morfen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0