Shoppat med mera

Idag har vi shoppat lite saker, bröllopsutstyrsel till mig inför lördagens bröllop, som tur var "mormor" med o passade Thea som var halvt omöjlig! Skor och lite annat blev det till mig, och världens sötaste "läragåskor"till Thea, bedårande från Kavat.

Söta eller hur?
Sedan var det dags för besök hos en arbetskompis lilla kille på 8 veckor, ett snabbt kort gjordes till honom:

 Snarlikt dopkortet för en månad sedan till en annan kille:


Nu ska jag se om jag kan pärla mig ett armband - jojomänsan-jag har öppnat pärllådorna för första gången på ca 1,5 år!- och behöver ett armband som matchar mitt halsband, som jag skla ha på bröllopet.

Dagens kvällsläsning kom i brevlådan idag, senaste Memory Makers, skoj =)


Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: malin

åh vilka söta små skor :) men jag vill ju se vad du köpte till dig också! :) hoppas att ni får riktigt kul på bröllopet imorgon... parta loss ordentligt! kram

2008-08-29 @ 08:10:32
URL: http://mallafors.se
Postat av: malin

hur hade ni det på bröllopet? är ju jättenyfiken - berätta! och visa hur snygga ni var ;) kramkram/M

2008-09-01 @ 20:49:54
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0