Hejsvejs!

Snacka om att man är bedrövlig på att uppdatera här inne.. Men det har varit lite dåligt med datatid den sista tiden, bara det nödvändigaste har hunnits med. Dagarna fyller ju lätt sig själva och sällan hinner man det man tänkt, åtminstone
är det så för mig!  Jag har en massa Rensa-i- Röran projekt på gång, men ids inte riktigt ta itu med dem- för jag vet ju att med Thea som hjälpreda blir det bara rörigare, inte tv'ärtom!! Min mamma har dock lovat att komma och passa henne så man kan ta itu med lite oreda här hemma! Det ska vara gjort före nyår ( här har vi tidsramar minsann...), då Thea börjar dagis i slutet av januari och ska skolas in dessförinnan. Och såklart börjar jag jobba ordentligt då igen, så ju bättre det är i ordning här hemma desto mindre stress efter jobbet =)

Jaja... Snart vaknar min förkylda sötnos därute i sin vagn, så jag ska avsluta med några LOs som kommit till den sista tiden. En gemensam nämnare: Thickersbokstäverna i svart råkade visst hamna på alla =) Bra när man försöker göra slut på något!









Nu hördes lite Thearöst på utsidan, så det är dags att kila, vi hörs snart!

Kommentarer
Postat av: malin

såå mycket fint du har gjort :) vilka härliga layouter - jättefint verkligen. det låter som att ert liv snurrar lika fort som det gör här... jag hoppas också att vi kan träffas någon gång i all jul- och nyårsledighet - det hade varit mysigt... nu är det ju väldigt länge sedan... tyvärr.. kram på dig -hälsa lilla familjen

2008-12-04 @ 19:00:41
URL: http://mallafors.se
Postat av: ita

Lycka till med röjandet då

Kram

2008-12-04 @ 20:40:11
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: Anneli

Ja det är inte lätt när hjälpredan snarare stjälper än hjälper L.

Så mycket fint du gjort! Kul för Thea att ha när hon blir stor.

Trevlig helg! //krAM Anneli

2008-12-12 @ 09:12:05
URL: http://anneli68a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0