Måndag morgon

var det igen ja! Vi hade en fullspäckad vecka, med två dagars jobb, tre stranddagar, besök av T´s kusiner från Stockholm, grillning och diverse saker att ta itu med här hemma. I lördags var vi på 30-årsfest hos en kompis, det var superkul! Gårdagen var lite seg, eftersom man slarvat så med sömnen, men T´s faster, farfar och kusiner kom hit och bjöd på mat så det var ju skönt =) Scapbordet står och läskar mig här nere, men jag hinner knappt stanna till där!  En sida som påbörjades på Orustscrappen har jag klistrat ihop i alla fall.


Ska försöka få tid att sätta mig under dagen och pilla ihop nåt, är så scrapsugen nu!

**************************************************
Mitt hjärta blöder för vänner i min närhet som går igenom en svår tid nu. Jag är så otroligt ledsen för deras skull, och önskar att man kunde hjälpa dem, att man kunde ändra saker och ting. Det kan jag ju tyvärr inte, men om ni läser här ska ni veta att jag tänker på er hela tiden och finns här för att lyssna, prata och kramas.

*************************************************

Nu måste jag försöka röja lite här hemma så att inte svärmor kommer till ett totalt kaos imorgon när hon ska vara barnvakt! Sedan är det en handlamat-runda, återvinningsstationstur och en hälsa på Farmor & Pappatur (mina) ihop med Thea som ska göras.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: malin

helt underbar layout - och vilket foto!!!! är det nya kameran? ;) försökte fånga dig på msn förut men... ingen maria... kanske kan höras i em/kväll??? KRAM!!!

2008-07-09 @ 12:05:16
URL: http://mallafors.se
Postat av: Ita

Gillar skarpt, härligt våriga färger! Har tagit ett nästan exakt likadant foto ler

Kram

2008-07-12 @ 18:34:00
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0