Pausar som synes =)

Ja här inne har varit riktigt lite aktivitet på sista tiden.
Lilla T är väldigt aktiv och tycker inte det är speciellt roligt när mamma sitter vid datorn,
så det hinns inte riktigt med!
Sista veckan har jag jobbat tre dagar, varit på 3 loppisar/auktioner, åkt på 2 födelsedagskalas, haft en del besök och
försökt hinna med det vardagliga. Inget sol & bad eftersom vädret varit sådär.

Idag, så snart jag fått städat undan lite här hemma och packat våra saker, ska jag och Thea till Hyssna för en "tjejkväll". Det ska bli prat & skratt, lite SPA/ massage- jag fick presentkort av Cissi när jag fyllde, och hennes lillasyster är just färdigutbildad hudterapeft, så det ska bli jätteskoj! Vi ska ha det riktigt mysigt! Sedan är vi tillbaka under morgondagen och laddar inför helgens Winnerbäck-spelning och lite annat.

Lite scrappat under veckan:


Den lilla tidningssabotören ;-)



Pappa och Thea gosar



Om det trista bensinpriset.. Vad gör man när man bor på landet och det inte finns några fungerande
kommunikationer förutom bilen? Jo det är ju bara att tanka på... Men visst - man kör inte i onödan- både
för miljön och plånboken såklart!

Så, ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Malin H

Så härligt att du scrappar om vardagliga saker!!

Måste bli bättre på det...

Trevlig sommar

Kram kram

2008-07-21 @ 00:13:38
URL: http://malinsscrap.blogg.se/
Postat av: malin

så himla fina layouter... hoppas att ni haft en fin helg ;) synd att vi inte hann träffas, jag kan säga att vår söndag försvann också... vi får ses en annan gång kram

2008-07-21 @ 21:46:55
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0