Fullt upp!

Det närmar sig för vår Orustscrapp!
På lördag går den av stapeln och vi har en massa att förbereda. Igår inhandlades diverse fika och mat, och idag ska jag  packa grejor inför. Thea har just somnat så nu har jag förhoppningsvis en timma att plocka iordning saker på.

Visar några bilder tagna med ny akameran, har inte hunnit ta så många än.

En liten busa mitt i maten =)


Lite midsommarblomster på köksbordet


Gosar med pappa

Busa med pissen

En hemsk röra!! Vårt extrabord nere är belamrat med scrapgrejor- IFALL
man får en stund inemellan =) Ser verkligen hemskt ut!!

Så då var det dags att ta tag i packandet!
See you later =)

Kommentarer
Postat av: malin

herreguuuud hon är ju så söt att man bara dööör :) lilla sessan... med mat i hela fejjan :) gullunge! hoppas att ni får JÄTTEKUL på orustscrappen idag, att allt går enligt planerna och att du får scrappat massor - väntar med spänning på uppdatering och nya layouter här efter helgen ler KRAM på dig vännen

2008-06-28 @ 09:14:25
URL: http://mallafors.se
Postat av: Ann-Sofie

Hej!

Vilken söt liten sessa ni har! Ser att vi har likadana gardiner... köpta mitt på Orust månntro?



Ha en trevlig sommar!

A-S

2008-06-30 @ 19:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0