Har nog bestämt mig!

Tack snälla för era synpunkter på kamerainlägget nedan!

Det blir nog som jag var inne på själv också, det får bli en EOS 400, och hellre ytterligare ett objektiv, nu eller senare.
Känns faktiskt smartare! Dessutom är det ju för att det är roligt man fotar, man är ju ingen expert (i så fall hade det väl fått bli ytterligare snäpp upp ) så självklart duger 400:an bra !

Ska se om jag kan få köpt en under midsommarhelgen kanske! Eller ska jag beställa på nätet?
Ser att det skiljer rätt mycket i pris, beroende på var man kikar.


**************************************************************************************************************************************

Annars går allt sin gilla gång här hemma. Emil fick gjutit golv inne i carporten igår, och idag ska jag & Thea åka och lämna tillbaka diverse redskap han använt till detta. Kanske en liten tur för att kollapå reorna i anslutning till detta, vill gärna shoppa lite nya kläder! =)

Igår fick jag äntligen- efter flera månaders framkallningstorka- skickat iväg kort för framkallning. Hade tänkt att fixa till dem mer med hjälp av
Photoshoptipsen från Mikaelas kurs, men det hanns inte med. Såå sugen på nya bilder nu- och om en vecka är det ju Orustscrappen! KUL!!

Är trött som f-n, vill bara sova... Har säkert att göra med att vi är förkylda sedan ett par veckor mer eller mindre, och det är tröttsamt.
Är i riktigt koma tillstånd!

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig innan Thea vaknar, så vi är redo att åka efter hon ätit.
Ha det gott! 

Kommentarer
Postat av: Alanana

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2009-02-27 @ 11:49:36
URL: http://alanana.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0