Härlig festhelg!

I fredags fyllde jag 30 (har vant mig vid det här laget :) och hade en härlig dag!
På förmiddagen tog jag & Thea det lugnt, och gick o plockade lite här och var.
Solen sken så underbart! Emil var på resande fot för att köpa ny gräsklippare.

Mamma kom vid lunch för att assistera mig med paj- och tårt-och brödbak. Vid 19-tiden kom släkten på kalas, 
och det var en väldigt mysig kväll, med god mat, prat och härliga presenter!

Jag fick vackra blombuketter av E & Mamma, en klocka, picknickryggsäck-toppen på tex.båttur, en ny elvisp-så slapp mamma ta med sin (vi har två men har slarvat bort visparna...så nu ska jag slänga dem!) Detta var från jobbet. Sedan fick jag två underbara halsband, presentkort, en bunt trisslotter och en hel del bidrag till en ny kamera!

image534

lördagförmiddagen åkte lilla familjen och handlade lite, blev nya jeans och lite sånt. Hämtning av smörgåstårta, Cissi kom och sedan var förberedelserna för kvällen igång!
Baka mer tårta, städa undan och förbereda välkomstdrink. Gästerna kom vid 19, och vi hade en toppenmysig kväll! Det är så skönt med vår öppna planlösning nere, 20-25 personer får lätt plats utan att det känns trångt!

Mina rara vänner försåg mig med rosenbuskar, ormhassel- I love dess krulliga grenar, hallonbuske, armband som matchar ett av gårdagens halsband, en vacker rosgömma i glas, ett supersnyggt halsband, blommor, doftljus, godisskål, orchideér,fina handgjorda kort, presentkort m.m.

De flesta gav sig av vid 02, vi som var kvar satt uppe till halv 4 och tjötade! Jätteskoj!!
En toppenhelg fortsatte med sol & premiärbad och båtutflykt på söndagen. Riktigt underbart!

Nu ska jag passa på att gå ut & njuta av solen, så tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: malin

ja grattis igen vännen-
hoppas att du blev RIKTIGT uppvaktad... vi får komma en annan dag - jag är så ledsen att det inte löste sig med barnvakt så vi kunde komma på festen :( kramkramkram

2008-06-02 @ 23:06:41
URL: http://mallafors.se
Postat av: Anneli

Grattis i efterskott!
krAM Anneli

2008-06-03 @ 08:08:31
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: Malin H

Hej!
Massor med grattis i efterskott!!!!
Hoppas du hade en härlig dag och helg!!!
Kram kram

2008-06-03 @ 08:30:27
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: Ita

JÄTTE grattis på din dag i efterskott! Låter som en trevlig helg.
Kram

2008-06-04 @ 21:37:43
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0