Fredag kväll

Så var det fredag igen, grått & trist väder var det på eftermiddagen, jag har haft trist huvudvärk hela dagen, Thea har vart lite hostig och jag tappade lusten att ta tag i nåt. (Har tvättat, städat badrum och allmänt plockat undan bara.) När man kommer upp på vår övervåning och ser allt elände... Där står en massa saker som ännu inte fått en egen plats här hemma, eller som inte ska vara här inne alls!  Det är så tröttsamt!
Emil ska fixa lite till på garagets övervåning så att vi kan flytta ut sakerna dit. Sedan ska jag ta itu med det som ska bli vårt andra TV-rum- skönt så att jag slipper se fotboll & hockey, och istället kanske kan följa nån serie =). Och därefter är det Theas rum som skall bli mysigt! I hennes rum står nu gästsäng och en massa pysselbröte. 

Som tur var kom mamma & hennes man hit på kaffe och liten pratstund, och de hade de goaste bakelser med sig! Små skålar med flera varv av god fyllning och lite topping med blåbär & hallon, mums! (kanske inte gör nåt att vi ännu inte ätit nåt sen lunch, detta var kaloribomber vill jag lova!) Efter detta blev jag lite lättare till mods =)

Sedan har det mest varit att ta det lugnt, och nu när lillan sover och E har en kompis här och kollar på hockey, ja då passar jag på att njuta med ett glas vin framför datorn!
***************************
Vill så himla gärna på Scrapmässan i helgen....
Får se om jag kan komma mig iväg, kanske på söndag då jag antagligen ska till kusinen i stan på kalas ändå?
Nån som ska dit på söndag?

***************************
Må gott!



Kommentarer
Postat av: Anneli

Hoppas att du kom iväg på mässan på söndagen!?
På lördagen var det sjukt mycket folk!
krAM Anneli

2008-04-02 @ 08:48:50
URL: http://anneli68a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0