Lite scrappat mellan varven

image475
Testat bubbelplast äntligen =)

image476
Till Scrapliftsutmaning på Scrapinspiration
Skoj att läsa om ett par år?
Som om inte det vore nog med bilder på mig själv håller jag just nu på med en LO om "scrapbooking" med ett gammalt fotot från en träff... Ja ja så kan det bli ibland!

image478

Och ett grattiskort till en söt tjej som fyllde 1 i förra veckan.
Så nu kallar scrapbordet! Ska försöka komma i säng ganska snart då jag ska jobba imorgon. Hoppas lillan är liiite mer samarbetsvillig till att sova inatt än vad hon var igår.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jösses va du skapar!!! Så mycket fint! Gillar då, nu, sen-LO:n. Tror att det kan bli liftvarning på den!! *L*
krAM Anneli

2008-03-13 @ 12:03:21
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: malin

underbara... jag gillar (precis som Anneli) då-nu-sen extra mycket = liftvarning :) och foto på jag-lo'n är väldigt fint på dig! *kramar*

2008-03-16 @ 11:01:37
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0