Dagarna går!

I rasande fart som vanligt!
Inget nytt under solen hos oss, Thea är förkyld och hängig.

Skulle vilja ha mer tid för mig själv, för att kunna scrappa, fixa foton och komma ikapp på Photoshopkursen Mikaela har! Grymt bra att lära sig lite knep! Därför har jag inte framkallat på nån månad, tänkte dels planera inför scrapsidor lite och snygga till fotona lite grann.
Här har jag testat en ögonaction, bara snabbt. Ser att den i övrigt är rätt oskarp, men ändå!
Söta tjejen, som man knappt hinner fånga mitt i allt klättrande!
image526

Inget scrappat nu, men denna blev klar i förra veckan. Titeln- ja inga bra bokstäver kvar på arket, men jag tyckte
"28" kunde passa för det var jag då!
image527

Så avslutar vi med en liten bild på vårt blommande äppelträd, det är så vackert nu!
Solnedgången är lika vacker ikväll, det är det bästa med läget på vårthus- att vi har solen hela dagen
 tills den går ner. Man ska bara komma ihåg att tänka på det de dagar det blåser storm,
för då är det INTE alls kul med det öppna läget....  :)

image529
Godkväll!

Kommentarer
Postat av: malin

vilken underbar bild på thea - hon är ju söt som socker din lilla docka... man blir glad av henne :) och layouten på dig är jättefin, gillar fotot där med. och såklart äppelblom... kan det bli mer svenskt? härligt härligt! hoppas allt är bra med dig och familjen, fick ju inte fatt på dig igår kväll på msn - men pratade lite med Emil ;) hoppas vi hörs snart *kramar*

2008-05-21 @ 12:55:36
URL: http://mallafors.se
Postat av: Ita

Håller med Malin vilken UNDERBAR bild!!!! Och som vanligt e jag salig i dina alster *ler* Gillar dem skarpt!
Typsnittet är ??? Cuttle bug barn varianten, köpte dem av Nancy.
Kram

2008-05-22 @ 07:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0