Lite scrap, jobb, städning och annat!

I början av veckan kände jag mig äntligen någorlunda bra igen, halsont och en rejäl förkylning har huserat hos oss. På tisdagen var det dags att jobba på jobbet, kör en dag i veckan numera, en skön mjukstart och roligt!

LIte scrap jag fått klart:
image530
" Snott" fotot på Malins blogg =) Typsnittet är QK Cosmopolitan, det är mysigt!

image531

image532

Sedan håller jag på och förbereder för kalas i helgen, med städning, inhandlingslistor och sånt.
Tänk att inatt passerar man det skrämmande strecket på åldersbarometern...
Känns ändå rätt OK, men vad fort det har gått! :)

Avslutar med en bild på lill-snuffan:

image533

Ha det gott i sommarsolen!



Kommentarer
Postat av: Ita

Hon e så underbart söt lilla Thea!! Och vilka layouter hennes mamma kan göra sen då!! Gör fina!
Kram

2008-05-29 @ 19:39:18
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0