Scrappat

lite några kvällar. Skoj- men nu ser det ut som 17 på bordet nere igen.. Tur att det står framme enbart för mina scrapgrejor! Igår jobbade jag, sedan var jag ute o gottade mig lite i det fina vädret- det har ju vart helt underbart  i veckan! Längtar tills vi har en färdig uteplats här hemma!
Igår var det hockeykväll, så när lilla T somnat satte jag mig och pillade med foton & papper igen.
Några bidrag till Scrapinspirations tävlingar blev det:

image518
Denna var till färgutmaningen.

image519

Till Kortskissen

image520
Detta var till scrapliften. Visst är SassaFras nya papper härliga!

image521
Och till skissen. Theas byxor har åkt upp lite, det ser så dumt ut, men det får gå =)

Så skoj med utmaningar, dels för att komma igång, men för att få andra ideér och kanske scrappa med kort, dekorationer eller saker man kanske inte gjort annars. Love it!

Nu är det lunch som gäller och ut i solen!
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Malin H

Det händer saker på dina Lo´s....det kallar jag utveckling!!!
Du har en helt fantastiskt skön stil !!!!
Jättefint verkligen!!!!!
Vill också hinna scrappa mera....
Hoppas vi ses snart!!!!¨
Kram kram

2008-05-12 @ 08:04:22
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: malin

härliga och snygga layouter, kärleksfulla... hon är en liten goding din thea :) kram på dig, hörs snart va'? *ler*

2008-05-12 @ 18:59:19
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0