Album till Momo och tokig LO

Nu är det ju snart en månad sedan mamma fyllde och fick ett litet miniabum jag skurit ut i kartong och fyllt med lite små bilder på Thea. Som vanligt, gjorde jag ju det i sista stund innan vi åkte på kalaset, och det är lite slarvigt, men Momo blev glad iallafall .

Såklart skulle det ju stå MOMO


En Mormor- dikt från diktkort



Thea och Momo för ett år sedan


Sommardag med båten (blixt i ansiktet efter kameran)


Lite bad & kalas


Busar

Bara bilder och en liten vers jag hittade på: En mormor är söt, en mormor är rar, en mormor är bland det bästa man har!

Sista "bladet". Verkligen enkel nivå inuti- men jag lovar- tiden var knapp! Är nöjd med framsidan iaf.



En Lo från igår kväll, Thea som SKA ha ner ALLT på golvet =)
Den lilla skrivrutan är ett hörn av  ett av Crates nya papper som kommit- Snygga!
Nu ska jag ta itu med lite nyttigt!
Hej svejs!




Kommentarer
Postat av: malin

jeeeeezzzzzz va snyggt - din mamma måste fått tårar i ögonen? JAG får ju för sjutton det när jag tittar... :s hur fint som helst vännen - helt underbart!!! det utstrålar kärlek... kram på dig!

2008-10-17 @ 07:43:03
URL: http://mallafors.se
Postat av: Ita

Imonerad av dig osm gjort ett eget minialbum, hade jag aldrig fått till vare sig i tanken eller i handling... Snyggt och vilken rolig pressent!

Kram så ses vi om en vecka.

2008-10-18 @ 15:08:30
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: Anneli

Härligt album, din mamma måste blivit väldigt glad!

Soliga söndagskrAMar Anneli

2008-10-19 @ 10:58:14
URL: http://anneli68a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0