Lite mer

Ett par kompisar fick en efterlängtad pojke för ett tag sedan, vi var och hälsade på dem och gullungen, jag gjorde en variant på blöjtårta som  man sett  lite här och var. Skulle fyllt upp med mer prylar, men tyvärr hanns inte det med.
Här ses "tårtan" och kortet:
 
Några stämplar från bla. Handstämplat som jag färglagt med ProMarkers- I Love- , lite pompomband, tårtpapper och det härliga pappret med sammetsprickar från bazzill, samt lite QK Emily.



Thea "gingar"

 
Kort till brorsan som fyllde 25 i lördags


Kort till Sofia som snart fyller 30( haft firande redan), här är lite nya Cratepapper på, samt pompomband och punchinella som finns i shopen.

 Nu ska jag packa grejor och hämta in en liten nyvaken tjej, och sträcka på min "yogaträningsvärkiga" kropp innan det bär av för att handla! ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej, hittade hit via Ängel60´s blogg och din kommentar där, så kul att kika in på nya ställen och hitta fina och kul saker. Jättefin "blöjtårta" har faktiskt inte sett det innan, men vilken bra present, vad har du stoppat i den och binder man bara ihop blöjorna i en ring ovanpå varandra? Din LO med gungan är ju bara så söt, vilka härliga kort och rött är så fint tycker jag, man blir liksom glad av det.



Hit lär jag kika in igen, ha det gott

Lotta

2008-10-23 @ 17:14:51
URL: http://lottaspyssel.blogg.se/
Postat av: Sofia

Har aldrig sett blöjtårtan tidigare, var ju jättefräckt!!!

2008-10-23 @ 18:55:50
URL: http://fialisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0