Oktober redan?

Jag fattar verkligen inte vart september tog vägen!!
Det har varit en del jobb, flera kalas, start av scrapkurs nu i slutet av september,  alldeles för mycket fara & flänga och alldeles för lite pyssla och ta det lugnt. Jag känner verkligen att jag tappat kontroll över tiden...  Måste försöka strukturera upp dagarna lite bättre, men med en busig ettåring vid sidan falerar ofta mina planer. Och jag vet att jag inte är ensam om att uppleva detta!! Får lite panik när man tänker på hämta / lämna på dagis, jobba heltid igen och ha ännu mindre tid .. Jag ser faktiskt fram emot att börja jobba mer igen, men då gäller det ju verkligen att man har fin struktur på livet hemma, så att man ändå hinner göra roliga saker innan dagen är slut, eller hur?

Hur hinner ni andra med? Bra tips tages gärna emot =)

Nu ska jag ta tag ordningen här hemma!
(igår efter jobbet var det riktigt LYXIGT att komma hem! Svärmor hade varit här och passat Thea, och gjort mängder av stora, goda köttbullar med tillbehör och som om inte det vore nog- en god äpplekaka också! Så det vara bara att värma och slå sig ner i TV-soffan och kolla in Idol :)


Lilla Thea kollar in gräsmattan i septembersolen..

Kommentarer
Postat av: Erica

Vilka sötnosar både Thea och svärmor (som lagar köttbullar och äpplekaka)Ja och tiden den räcker aldrig till.... Kram Erica :0)

2008-10-09 @ 07:16:58
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: malin

ja jag vet inte hur man ska få tiden att räcka till... att hinna med allt kan ju ingen - men jag försöker att bara göra allt det roliga ;) så det får bli mitt tips ler härlig bild på skruttan - sötnos!!! kram på dig vännen

2008-10-10 @ 21:52:43
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0