Scrappeninghelgen

25-26/10 var verkligen toppen!

Malin, Elisabeth & Malin hade ordnat allt kalasbra, och en massa typ 87 (?) scrappande tjejer fyllde upp
lokalen med väskor, pryttlar, kort, kreativitet och babbel!
Jag tog en liten paus på kvällen, då det var möhippa för en av mina gamla bästisar, så jag mötte upp dem inne i stan och åt middag och dansade lite. Sedan åkte jag tillbaka till Wartagården för att sova och fortsätta Scrappeningen på
söndagen. Något trött men ändå =)
Jag fann inte direkt lugn & inspiration till att scrappa (men har desto mer inspiration med mig hem) och fick bara gjort nästan 5 sidor, och är inte nöjd med någon, men jag blev av med ett par foton ur högen i alla fall  ;-)
Här kommer de:

Kommentarer
Postat av: malin

bara fem sidor säger du... ler här har du en tjej som inte fick gjort en enda! jag påbörjade två layouter (de är inte klara) och så pysslade jag lite med ett minialbum - inte heller klart! :) kul att höra att du är nöjd med helgen, det är ju det viktigaste - att alla haft roligt!



MEN? det finns inga bilder i inlägget...? håller du på just nu kanske... väntar med spänning...

2008-10-30 @ 07:49:23
URL: http://mallafors.se
Postat av: Ita

Ser inte heller ngr sidor.... väntar spännt för jag tror att de e bra vad du än säger.

Kram

2008-10-30 @ 09:25:47
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0