En Härlig helg

som innehållit jobb på lördag, avkoppling, röjande och lite utevistelse samt en hel massa rygg/svank-ont och underbart väder är tillända! Har passat på att vara ute lite i solen och njuta av septembers fina, klara dagar, lovely =)
Har slutfört 2 påbörjade LO:s som varit halvklara nån vecka, de kommer här:



Thea som njuter på stranden - i sanden!



Och en dag i somras när de två kusinerna överföll mig =) Ser att pompombandet halkat upp lite på högersidan, men men..



Ett litet tack-kort jag skickade för någon vecka sedan.

Annars händer det inte så mycket i scrapverkstan här hemma, mest pga tidsbrist. Är sugen, så jag får nog skaffa mig lite tid nu till veckan. Om inte annat så ska jag ha scrapkurs för Studieförbundet Vuxenskolan i Henån, med start på Onsdag kväll, så lite scrap kommer veckan innehålla ändå!

Må gott!


Kommentarer
Postat av: malin

SHIT jag bara ääääälskar den översta layouten (den andra är jättefin också) - helt uuuunderbar vännen! vad ÄR det för prickigt papper????? kramkramkramkram (när ska vi ses EGENTLIGEN???)

2008-09-21 @ 22:28:13
URL: http://mallafors.se
Postat av: Erica

Härliga LO:s :0)

Kram Erica

2008-09-22 @ 07:58:13
URL: http://ericasscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0