Lite scrappat

Den översta är gjord i dagarna och de andra under sommaren, men har glömt "visa" dem.


Använt chipboard för första gången på länge! Gillar fotot just för att den härliga stranden syns så mycket och att Thea är så glad såklart! Papper från Sassa Fras finns här.



Fotohörn, punchinella och prima filt finns i Collage shop


Thea får en puss av mormor och är bara ett par veckor gammal.


Härlig papper från Maja Design, såklart att jag är glad att jag & Emil fann varann- så vi fick vår lilla skatt!

Nu ska vi åka på presentjakt inför två stundande 1-årskalas, och dessutom köpa present till Theas fadder som fyllt år nyligen. Kanske en liten tur på onsdagsöppna loppisen också!
Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: malin

ja jag förstår att du är extra nöjd med den översta layouten (alla är jättefina) - den är fantastisk, och fotot är GRYMT!!! ;) kram på dig vännen - ses vi snart ELLER?????? :)

2008-09-04 @ 22:56:43
URL: http://mallafors.se
Postat av: Ita

Stranden kortet var ju helt underbart!!! och jag gillar dina lo som vanligt ler

Kram

2008-09-05 @ 16:44:47
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0