Lugn kväll

med soffbordet belamrat av scrapsaker.
Sambon är iväg och kollar på fotboll- ibland Gillar jag sport! Alltid skönt att få en stund för sig själv och pyssla loss!

Thea ligger bredvid och snusar(vaknade ledsen och ville inte somna om, fast i mammas famn går det ju bra).
 Hon somnade vid halv 8 idag, bra vana tjejen! Såsom hon springer runt hela dagarna är
det inte så konstigt att hon är trött. Fullt ös och utforskar typ ALLT, precis som det ska vara!
Hon kan säga "TEJA" och härmar mycket man säger **SÖTNOS**




Jag började göra några LO/Kortförvaringssidor där jag ska ha hennes grattiskort från födsel, dop och ettårsdagen, så att man har alla samlade, men jag kom av mig o hamnade framför datorn istället- är det inte underligt!! Skulle ju bara hämta lite cardstock =)
Nu ska jag se om jag kan pilla lite till innan läggdags, hej svejs!

Kommentarer
Postat av: nancy

Oj vad tiden går fort, tyckte inte de var längesedan du gick där på paperdolls med din stora mage i vädret 1 årsedan.

Ser att du har gjort massa fina layouter, vad duktig du är.

Ha de gott kram Nancy

2008-09-11 @ 00:55:45
URL: http://pinknanc.blogg.se/
Postat av: malin

mysigt att prata lite med dig imorse, och idag har jag tänkt på dig... hela dagen... hoppas du mår bra nu... bilderna du skickade såg himla fina ut, vi får fortsätta diskutera det där ;) hihi KRAM på dig

2008-09-18 @ 14:51:56
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0