Dags för uppdatering!!

Ja hu så längesedan det var sedan jag skrev här nu!
Vi hade en härlig påsk, men sedan blev jag dålig och var febrig och förkyld och helt kass under närmare en vecka. Thea blev febrig i slutet av förra veckan, och det blev riktig sjukstuga här hemma. Oj vad många timmar vi tillbringade på soffan, utan att göra något roligt eller nyttigt alls! Det märks fortfarande hemma, en himla röra, som jag ska börja ta tag i imorgon.
Utöver det ska jag packa scrapväskan och packning inför SCRAPEVENTET i Helsingborg som jag åker iväg på imorgon!!  Ska bli jätteroligt att komma iväg på något scrappigt äntligen :)Hoppas på en massa roliga inspirerande kurser. Synd bara att jag inte åker tillsammans med någon, då hade det ju såklart varit ännu roligare! Kommer kännas konstigt att vara utan Thea och Emil hela helgen, men det ska nog gå bra hoppas jag!

Solen  strålar helt underbart på utsidan, att det var -2 grader C imorse kan man inte tro! Det verkar som att det ska fortsätta vara fint hela helgen, så man får väl gå ut & sola mellan kurserna!

Hoppas jag kommer hinna framkalla några bilder idag på Expert så att jag får med några nya ner, har inte blivit att jag framkallat sedan i januari/februari, inte heller fotat så mycket men ändå!

Här kommer några bilder till från ModelLab-trippen jag och Sofia var på, blev lite många med samma kläder med det är
ju inte så lätt att göra nåt åt det nu!
 
Återkommer med ett litet inlägg innan jag beger mig imorgon!
Ha det gott i solen!

Kommentarer
Postat av: malin

era stackare... har ni varit så sjuka... skönt att det är bättre nu i alla fall - och så KUL du ska ha till helgen, hoppas det blir toppentoppentoppen (blir det garanterat) - synd att Marcus är i Hemsedal, annars kanske man skulle hängt på... :) bilderna på dig är sååå fint - helt underbara kramar

2009-04-23 @ 21:27:51
URL: http://mallafors.se
Postat av: Erica

Skönt att ni är friska nu.... alltid tråkigt att vara sjuk. Bilderna är verkligen superfina :) Ha en underbar helg och scrappa så det sprakar om det.

Kram kram Erica

2009-04-24 @ 08:00:12
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: Ita

Åh vad fin du är och vilken härlig mage. Min favorit är nr 1, du ser så härligt avslappnad och mysig ut där. Ha så kul i helgen.

Kram

2009-04-24 @ 12:17:39
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: åsa

Så vacker ..så vacker du är, Hann aldrig säga det till dig...

Tack själv för en fin helg, hoppas att din kreativitet flödar efter detta och att allt varit bra.



Stor kram

/åsa

2009-04-26 @ 21:43:51
URL: http://badankor.blogspot.com/
Postat av: Louise (vbg)

Hej igen, Synd att jag inte var inne på scrappiz och läste innan jag åkte, vi kunde ju ha samåkt:) Tack för trevligt sällskap på eventet. Jag går fortfarande i ett sorts härligt rus :) Läckra kort ni hade tagit förresten. Kramiz

2009-04-26 @ 22:44:23
URL: http://louisevbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0