Lördag på stan

Jag och Sofia var i stan, för första gången på länge, igår. Strålande vårväder- fast det märkte vi inte så mycket av eftersom vi satt inne hela dagen. Sofia drog nämligen med mig till Model Lab, där vi blev sminkade och fixade i håret, och sedan fotade. Det var faktiskt himla kul!  Väldigt lång väntetid dock, det hela tog oss 5 timmar- mot de förväntade 3-4 timmarna som de sa. Det var mycket folk på plats där igår förstod vi.

När man väl satt där med typ 80 bilder gick det lätt att sålla första rundan, och andra, med det var svårt seedan. Totalt fick 13 bilder följa med mig hem. Här är en av dem:


Det var en kul grej att göra, men jag blev lite förundrad över att de knappt målade en med mascara?! Knäppt eller hur!
Tur att Sofia fixade så att jag fick liite till i alla fall, men det syns tydligt tycker jag att fransarna är så gott som tomma. I don´t like.
**********************************************************************************************************************************'
Tidigare på dagen var vi en sväng på Grandma´s och njöt av allehanda vackra ting, och jag köpte nästan några nya kaffemuggar från underbara GreenGate, men eftersom de två sorterna jag spanat in mig på inte fanns för tillfället stod jag emot frestelsen!
Är inte denna snygg?
 och denna:

Sedan är ju alla fina, de prickiga är supermysiga också, men dessa föll mig mest i smaken!

På kvällningen när vi till slut satte oss i bilen och åkte hemåt, var vi trötta efter en rolig men lång dag! Avslutade med lite kinamat i Tv-soffan, och somnade som vanligt på samma plats..

Nu kommer det främmande, vi hörs senare!




Kommentarer
Postat av: malin

urläcker bild - jag tycker inte alls det saknas mascara ;) du är hur fin som helst!! vill se fler bilder :) låter jättemysigt med en dag på stan - hoppas vi kan ta en sådan snart också, eller varför inte bara ses? ler kram på dig

2009-04-06 @ 07:44:53
URL: http://mallafors.se
Postat av: Ita

Åh vilket fint foto! E det typ drop in på detta ställe eller?? Vad tar de för fotona sen?? Hade ngn som ringde mig för ett tag sen och då skulle man få betala 350 kr/foto eller nått sånt där... svin dyrt ju... Men skulle ändå vilja göra ngt sådant *elr'

Kram

2009-04-06 @ 20:18:06
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: Anneli

Wow, vilken babe!! Tycker inte heller att det saknas mascara, men man är ju en vane-människa så det känns nog konstigt utan.

Nyfiken på de andra 9 korten! L

krAM Anneli

2009-04-06 @ 22:06:31
URL: http://anneli68a.blogg.se/
Postat av: Malin H

Vil ju se fler!

Du e jättesnygg!

Jag gjorde ju detta med...det är ju 1,5 år sen nu....och typ 4 kilo sen...

Kanske ska testa igen...

Kram

2009-04-07 @ 09:00:41
URL: http://malinsscrap.blogg.se/
Postat av: Erica

Underbart kort! Det saknas inget..... du är super snygg ;) Gillar Grandma´s jättemycket :)

Kram kram Erica

2009-04-07 @ 19:40:16
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: nancy

Wow kanon fin på kortet. Jag är oxå nyfiken på resten av korten.

Kram

2009-04-10 @ 14:28:32
URL: http://pinknanc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0