Påsk


Så här blev påskpåsarna till dagisfröknarna, gjorda i mörkret framför tv:n, lite spartanskt scrappade :)

Idag, påskafton, har vi varit hemma och gottat oss. Grejat ute och inne och fikat i solen. Toppen när T´s farmor kommer
med goda frallor och härliga bullar! Vårt lilla gottetroll kan mumsa bullar må ni tro! Hon vet precis vad som ofta ingår till "dricka kaffe"...



Thea äter bulle i solen, vad mysigt det var! Tillslut fick jag klippt några björkkvistar och satt fjädrar i (inte plockade från levande hönor stod det på, hoppas det stämmer!)
Nu, duschade o klara ska vi åka till Momo och Annerss på middag, ha en härlig påskafton!

Kommentarer
Postat av: Ita

Dom lär sig fort de små...

kram

2009-04-13 @ 09:31:25
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: malin

lilla gullhönan - hon är så söt :) kram till er hela familjen, hoppas vi kan ses snart...??? kramar

2009-04-13 @ 19:50:03
URL: http://mallafors.se
Postat av: Erica

Vilken underbar liten tofs, så påskfin. Kram kram Erica

2009-04-15 @ 12:52:21
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: Jenny Olsson

Hej Maria! Av ngn anledning som jag inte minns så sa Catta att du hade gjort så fina påskpåsar till Theas dagisfröknar, och att du hade en blogg- så jag fick adressen och kunde inte låta bli att kolla- hoppas det var OK! Vilken jättefin blogg och vilka superfina grejer du gör! Vad roligt- nu är det jag som ska skriva ut bokstäver (och PJ som ska såga..hehe) om man får sno en idé så rätt av..

Ha det så bra! Kram Jenny

2009-04-22 @ 20:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0