Tisdag

I morse satt jag o Thea uppe på "kontoret"- vid datorn alltså, och Thea roade sig med att rita på både papper & golv, samt att plocka ur grejor ur diverse lådor. Här Var fint för en vecka sedan, men nu är kaoset tillbaka!!
Hon var för gullig i sin huvudbonad, min gamla Skrållandockas kofta- vips- på med den på huvudet så har man en fin mössa!


Jag satt och försökte mig på att lägga in kod i bloggen, men den spökade lite. Jag hittade en sida med bra små tips som jag testade, men just då funkade det inte att spara nåt så det var lönlöst. Ska försöka göra bloggen lite mer personlig! Fast det ville jag ju göra redan innan Thea föddes- så det är väl dags att ta tag i det nu kanske!

I kväll ( mellan tuppluren i soffan och i detta nu) pysslade jag ihop några snabba påskpåsar till Theas dagisfröknar, som de ska få imorgon. En liten hälsning i från oss. Vi är så glada att hon trivs så bra på dagsis!

Nu är det läggdags, tidigt upp i morgon med, ska hinna med ett Mvcbesök innan jobbet och dagislämnandet, så God Natt på er!

Kommentarer
Postat av: Erica

Ljuvlig mössa :) Ha en underbar påsk! Du det är ju Paperdolls träff igen, kanske du kan komma denna gång....

Kram kram Erica :)

2009-04-08 @ 20:43:50
URL: http://ericasscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0