Trevlig juldag :)

Hoppas ni liksom jag haft en fin julafton!
Här var vi ett gott gäng igår, tre av barnens kusiner+ faster och man, mormor och morfar A och Farmor och Farfar. Ett härligt julbord och självaste tomten kom på besök. Lågkonjunkturen märktes inte så mycket av, en massa paket låg under granen.  Bland mina klappar fanns Drömhem & Trädgård 2010,  gosig kofta, fina träbokstäver, en digital fotoram och en toppengrej jag länge velat ha: En Bose SoundDock till I-poden- äntligen kan man lyssna på
musik lite lättare, tex i köket.



Bild lånad från www.bose.se


Nu är gänget ute och åker pulka i snöstormen, och jag har äntligen fått sätta mig vid datorn efter några dagars datatorka, ska se om jag kan få in lite mer musik i i-poden (den råkade radera allt för ett tag sedan).


 Avslutar med årets julkort!

Njut av härliga juldagar!



Kommentarer
Postat av: Ita

Åh, Grattis till alla fina julklappar. Bosen e GRYM!! Vi har ett "gäng" sådanna

Kram

2009-12-27 @ 16:10:12
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: Ita

God fortsättning oxå!

Kram igen ;)

2009-12-27 @ 16:10:42
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0