Veckokoll & Favoriter 2008

I rasande takt går det! Och det bästa är att det faktiskt är mot ljusare tider vi går! Härligt =)

Jag har jobbat 4 dagar sedan jag skrev här sist, varit hos fotografen och tagit kort på Thea, scrappat en dubbelLO, krigat med skrivare/scanner som oftast funkar nu!, packat ordrar för Collage, Nu är det REA och utförsäljning,  varit och är förkyld, Fikat, läst tidningar, handlat etc.
Ja allt det vardagliga såklart!

Är grymt nyfiken på bilderna på Thea! Fotografen finns på Tjörn, och hon tog kort även på mig som liten. Vi ska ha en liggande bild/ kollage i 50*40 med 6 st svartvita Theanunor på, alla med olika ansiktsuttryck. De kollagen jag sett av andras barn som Gunny gjort är verkligen underbara, och jag tror att hon tog lika fina bilder denna gång!

Gått igenom min scrapmapp lite och försökt att sortera efter år, under 2008 blev det 122 st LO:s. Känns ändå som ganska många då det i perioder inte scrappas alls, men å andra sidan är  man ju mer produktiv andra gånger.  
Några dubbla samt ett par 6X12 är medräknade då , och här kommer mina 10 st scrapfavoriter:
(som vanligt ganska usel scanning, sorry!)






















Har valt lite efter vad som dokumenterats, vissa sidor blir ju viktigare än andra av den orsaken, någon annan finns med för att jag gillar den ändå. Röda tråden är först och främst Thea =) Enkla sidor, ofta med bara ett foto- måste bättra mig och ta med fler!, handskriven text och QK/ Thickerstitel.

*********************************************************************************
Nu ska jag fixa kyckling & klyftpotatis, och idag tror jag att jag ska kolla Körslaget för första gången-
risk föreligger att jag får kika själv på övervåningen. Men man kanske ska bära med lite scrapsaker upp??

Ha en riktigt skön lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Så många härliga layouter. Förstår att det inte kan vara lätt att välja ut om man har producerat 122 st! L

Först handboll och sen körslaget här!

krAM Anneli

2009-01-17 @ 19:12:19
URL: http://anneli68a.blogg.se/
Postat av: Erica

Vilka underbara LO:s!! Gillar verkligen coola Thea.

Ps! Har du sett mitt mail?? Kram kram Erica

2009-01-17 @ 20:23:08
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: Morfen

Underbara layouter allihop, men lite extra gillar jag 9 månader. Min Téa kallade sig för Tette också. :)

2009-01-17 @ 23:52:28
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Ita

Kul att se vad du gjort under året och vilka som är dina favoriter.

Kram

2009-01-18 @ 13:03:16
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: malin

så mycket fint... förstår att det är favoriter... helt underbara - kram på dig, hoppas att du snart är helt fri från förkylningen

2009-01-18 @ 21:05:10
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0