Thea och pappa, och Keep Calm

har hamnat med på de sista scrappade sidorna (för att bryta mönstret håller jag på med en sushiLO nu =).

Upptäckte när jag kollade datumen till dessa sidor att korten var tagna samma dag, lite lustigt!



Thea kollar in pappas "Takto".



Sedan var det dags för en dusch ;-). Det är ju så roligt att duscha, men framförallt bada, så vi hoppas sätta in ett badkar här hemma snart!
*********************************************************************************************************************************

Och i morgon är det Theas första inskolningsdag på dagis! Redan!! Vi ska dit en timma och kolla läget, så om bara två ynka veckor är jag tillbaks på jobbet på heltid igen. Det ska bli roligt så klart, men lite ångest inför kommande stress har jag allt. Så pass att jag var tvungen att ha lite stressdämpande på väggarna hemma- jag beställde ett snyggt turkost tryck från Petrified in Pink, som kom idag. Nu är det bara att invänta att de vita ramarna kommer in på jobbet igen, de har varit slut ett tag. Tycker de är så läckra! Så här ser trycket ut:
 
(Bilden lånad från Petrified in Pinks shop)

Kanske kan det hjälpa till att hålla mammans nerver lugna när Thea klär av sig det man just tagit på och leker jage på hela nedervåningen just som man redan borde ha åkt hemifrån ?! Hoppas på det ;-)

Trevlig tisdag!

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja tiden går så fort..... redan dagis. Men det går säkert bra :) De brukar gilla att leka med lite kompisar. Snygga LO:s!!! Kram kram Erica ;)

2009-01-27 @ 17:19:19
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag instämmer med Erica; redan dags för dagis? L

Härliga layouter, kul att du har skrivit rubrikerna så som Thea säger dem!

Hoppas få se dig på söndag!!

krAM Anneli

2009-01-29 @ 08:34:22
URL: http://anneli68a.blogg.se/
Postat av: malin

ja det gäller att försöka behålla lugnet... inte helt lätt - något man kämpar med dagligen tycker jag :) härliga layouter, mysiga bilder på Thea och Emil kramar hoppas vi ses på söndag

2009-01-29 @ 12:44:43
URL: http://mallafors.se
Postat av: sara

Vilka härligt layouter :)

2009-02-09 @ 14:50:20
URL: http://saaaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0