Torsdag igen

och andra dagen med dagisinskolning var avklarad. Lilla Fröken var lite blyg igår när vi kom dit, för att grina när vi skulle gå hem en timma senare. Det var såå Spännande att kolla in vad de andra barnen gjorde!
Idag sa hon "Dagis!" när vi parkerade där utanför, och gick runt och inspekterade lokalerna lite på egen hand. Dte kommer nog att gå bra, för fröknarna verkar goa också!

Imorgon är det jobb för min del, och Thea ska till mormor en stund för pappan ska på annat.

Här är en LO jag svängde ihop igår, om vår matplats. Emil var måttligt imponerad =)  " Precis som om man inte ser vad det är?!"  Fånigt att göra en sida omdet kanske, emn det är en central plats i vårt hus, en plats man tillbringar en hel del tid på, en plats man ser om Posten kommer på, där man äter, läser tidningen och umgås  osv.


Hej på er!

Kommentarer
Postat av: malin

lyssna inte på Emil ler jag tycker layouten är jättefin och det är självklart en bra grej att scrappa om något som är så centralt i ens liv och hem - du är så duktig jag älskar din stil!!! synd att vi inte får träffas på söndag, men tusen tack för att du tog dig tid och plockade ihop lite prylar till mig (och Erica) kraaaaam ha en fin helg vännen

2009-01-30 @ 07:46:24
URL: http://mallafors.se
Postat av: Ina

är de inte alltid så killarna.. inte riktigt fattar grejen med det hela...

//ina

2009-02-10 @ 22:42:53
URL: http://morkullan-otterslatt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0