Dagarna går

Oj vad tiden rusar på, snabbare än vanligt!
Lillebror är 2 veckor
i morgon, och växer fint.Han är SÅ mysig!
Thea gillar att klappa honom, och pussar honom gärna på huvudet. Men man får ju hålla koll på henne, fast hon vet att han är liten och  "ömtålig".
Vi har haft en massa besök, så det har varit mycket fika den sista tiden, mysigt- men det är kanske dags att tänka över sitt sockerintag lite granna =)

Idag har vi haft familjen Fors här!  Jättemysigt att ses, Thea pratade lika mycket om er när ni gått som innan ni kom! ;-)
Hoppas vi ses mer i veckan!

Jag har faktiskt fått scrappat 2 sidor idag, en som jag påbörjade för några veckor sedan, och en snabbis från idag.
Passade på när kidsen vilade i kväll. Får scanna dem imorgon.

Ja annars går dagarna, det går i ett! Ska nog börja skriva lite dagbok så man har koll på vad som händer egentligen- känner att hjärnan inte är i toppform när man som mest sovit 4,5 -5 timmar per dygn de senaste 2 veckorna...
Just nu, 23.00, är det exakt 2 veckor sedan vattnet gick och jag började packa grejor för att åka till sjukhuset!
Och sen kom han vår lilla prins, väldigt nöjd för det mesta, söt & charmig!

Nu är det dags att göra sig i ordning för bingen, men på återseende!

Kommentarer
Postat av: Ita

Tänk att det redan har gått 2 veckor, tiden går kanon fort. Jag har oxå funderat på det där med dagbok och har kommit fram till att jag ska skriva lite vecka för vecka, bara lite, om vad som hänt under veckan som gått, nya saker han gör eller inte för. Det kommer nog funka bäst för mig.

Kram

2009-07-25 @ 14:40:28
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0