Så Social, scannat och sömnig

Idag har vi varit grymt sociala barnen och jag. Pappa E åkte på svensexa kl. 8.30 imorse, och jag var tvungen att stiga upp "tidigt", vaknat 07.15, och då är man ganska trött efter att ha sovit 4,5 timmar (maxar på ca 5 timmar per natt numera ) och ammat stup i kvarten. Ner i köket och fixa lite frukost till Thea och leka med leklera. Mera amning och sedan kom mojmoj redan vid 10-snåret.  Jag hade givetvis ringt in min mor som assistans, måste ha lite mjukstart med att vara ensam med de de små ;-)
På förmiddagen gav vi oss av till min faster och blev kvar där tre timmar, åkte direkt till C & J där vi fikade med hennes familj, jättekul att mamma var med- de pratade gamla minnen! Sedan hem och fixade middag, och då kom min andra faster och hennes man på besök, och satt och pratde med oss ett par timmar, så mellan 12-21 var vi väldigt sociala =) Sedan somnade storasyster i min famn,och ett par vändor mat till lillen så sover han med, och mamma kan surfa lite ;-)

Här är LO:sarna jag gjorde klart för nån vecka sedan:


Theas första påskgodis



Väl använda fyndglas =)


Snyggot, som även glömt att skriva ut datumet, 090622, 15 dagar innan prinsen kom till världen. 

*Gäsp*

Ska försöka slita mig, och masa mig in i sängen. Så småningom dyker nog en (över-?)förfriskad sambo upp här hemma, men de har nog inte åkt från stora staden ännu.

*Tjing tjing* I morgon är det dags att försöka uträtta lite nyttiga saker, inte bara vara social & fika ;-)
 

Kommentarer
Postat av: malin

UNDERBARA layouter - jag kan inte fatta att du hinner scrappa också!!! galet bra.. och det var sååå fantastiskt roligt att träffa er, tänk att det kunde bli två gånger - vi måste göra det snart igen... många kramar till er (vi kommer gärna upp en helg snart, vi hörs om det va'?)

2009-07-31 @ 08:59:15
URL: http://mallafors.se
Postat av: Ita

Är impad hur du/ni klarar av fler än 1 barn... de 1a 8 vekcorna så fattade jag inte alls varför man skaffade fler än 1 barn.... men det faller på plats mer och mer ler. Vid 2a vet man ju iaf mer vad man har att vänta, det måste vara jätte mysigt!!

Kram

2009-07-31 @ 21:58:43
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0