Sol, bad & scrappat

Ännu en dag innehållande strandliv har passerat revy.  För 4 dagen i rad  sol & bad, och på 4 olika ställen har det blivit. Idag på min favvoplats, i Slussen vid Sjöboa. Jag och Thea var alldeles själva, sov, fikade och plaskade. Så mysigt!

Tidigare på förmiddagen var vi hos BM- och för första gången de senaste 13 veckorna hade jag gått upp i vikt, hela 1,3 kg! Det är väl all fika på stranden kan jag tro ;-)! Alla värden är bra, och magkurvan pekar uppåt!
Nu är det bara 5 dagar kvar till det beräknade datumet- snacka om att det rusat iväg!  Nu börjar jag bli nervös på allvar inför förlossningen- fast jag vet att det inte tjänar nåt till!

Ett besök på dagis, samt hos min farmor hann vi också med innan vi åkte hem och fixade lite middag. Nu på kvällen har Emil skruvat bokhylla, nästan klart, fast placeringen är inte helt spikad ännu.  

********************************
Här kommer 2  layouter från i lördags:





Igår dök äntligen några kort jag beställde från Extra Film förra tisdagen upp. Jag var nästan säker på att de skulle hinna komma före scrapträffen- men blev besviken varje dag då det var foto-tomt i lådan.
Efter en vecka kommer ett tunt kuvert innehållande några förstoringar, och idag var det också tomt på kort. Hoppas verkligen att de dyker upp imorgon...  Tycker det är länge att vänta över en vecka på en beställning gjord via nätet. De kanske har mycket att göra, eller så är nåt galet. Men men, man behöver ju inte oroa sig för försvunna filmrullar iaf =)

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Bara 5 dagar kvar! Vart tog den tiden vägen?

Håller tummarna för att allt går snabbt och lätt! L

Härliga layouter!

krAM i sommarvärmen! //Anneli

2009-07-02 @ 08:31:18
URL: http://anneli68a.blogg.se/
Postat av: Anneli

Bara 5 dagar kvar! Vart tog den tiden vägen?

Håller tummarna för att allt går snabbt och lätt! L

Härliga layouter!

krAM i sommarvärmen! //Anneli

2009-07-02 @ 08:31:20
URL: http://anneli68a.blogg.se/
Postat av: Erica

Vad spännande.... snart kommer bebisen :) man skall nog försöka att inte oroa sig... (även om det kan vara svårt) men det kommer gå bra :) Lycka till!!! Kram kram Erica :)

PS! Jättefina LO:s

2009-07-02 @ 08:36:05
URL: http://ericasscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0