Vecka 40

är fullt gången nu. 40 långa veckor- men som ändå gått snabbt!
2009-07-06 var datumet vi fick och det är i morgon! Ännu inga riktiga känningar, bara små "påminnelser" om hur det känns kommer emellanåt. Är så glad att jag fått dessa härliga juni/ juli-veckor att sola, bada & slappa på! Underbart!

I går hade vi en skön dag ute med båten, ett par kompisar var med, himla trevligt!
Här sitter jag med magen i vädret, som en strandad säl, och bara njuter :


Senare hade vi min bror med familj på besök, och tjejerna busade och hade mysigt- det var ju inte så länge sedan vi
träffades på BB med de nyfödda =) Tiden går fort!

Nu ska jag gå ner till TV-soffan och vara lite social!
Ha en skön söndagkväll!


Kommentarer
Postat av: Ita

Så vacker du är! Visst är det härligt att vara gravid! Jag bara ÄLSKADE det!! Fast det måste vara jobbigt i den värmen som varit kan jag tänka. Väntar spännt på att få höra vad det blir när det beger sig. det kan ju dock vänta än ett tag.

Kram

2009-07-06 @ 15:06:03
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0