Helgen som gick

Tyvärr blidde det ingen mässa för min del, men man får väl se det från den ljusa sidan- nu kan jag ju shoppa för typ 300:- mer än om jag hade åkt dit (bensin+inträde) ! Men å andra sidan träffade jag ju inte några kända ansikten heller..

Tack för era gratulationer i förra inlägget, de värmer så gott!

Helgen ja, jo det har vart lite kalas och en massa umgås med olika släktingar och fikastunder, mysigt!

Jag har just scannat några sidor som gjordes i förra veckan samt ett kalaskort till Theas kompis.
Så här blev de:







Nu måste jag lämna plats för Emil, men ha det gott!

Kommentarer
Postat av: nancy

Här går de undan på alla plan scrapp, tiden och bebis igen GRATTIS.

Kommer du ner till paperdolls på söndag?? ville bara tala om I FALL ATT du skulle ha missat de ;)

Ha de kram Nancy

2009-03-09 @ 23:31:49
URL: http://pinknanc.blogg.se/
Postat av: Erica

Härliga LO:S och ett jätte fint kort. Hade varit jätte roligt att få se dig på söndag.... Kram Erica

2009-03-11 @ 07:15:56
URL: http://ericasscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0