JulLO och glatt överraskad

Igår var det hockeybockey för E= scrap för mig! Thea sov gott mellan 21-23, så då knåpade jag ihop en julsida under Grey´s Anatomy. Sedan vaknade T och var inte bra,hostade nonstop, för att plötsligt sluta 03.30 så att man äntligen fick sova... För att vakna lagom tidigt 6,45... Så jag var lite trött!!
Vi har vart lediga idag, och kört bil i snöstormen. Usch för snö nu när det ska bli vår!!
Här är förrästen LO:n:
  Det är en dubbel men det ser lite skevt ut..

Sedan på väg hem kom jag äntligen ihåg att stanna och köpa  svenska scraptidningen som jag glömt senaste veckan. Kom hem och satte igång med maten samtidigt som jag bläddrade igenom tidningen som hastigast, och blev så himla förvånad när Thea tittade på mig från sida 59!! Före jul fick jag äntligen tummen ur och testade att skicka in LO till  Scrapbooking MM, och den skulle komma med i maj/juninumret, det visste jag sen en tid tillbaka. Nu var det en liten bild på den sidan till "Scrapliften" september / oktober i höst. Skoj skoj eftersom jag inte visste om det! Är ganska nöjd med sidan, men inte med den skrivna texten, men det är ju lite sent att ändra nu eller hur..

Nu är det fix inför imorgon som gäller, då ska vi iväg tidigt på morgonen.
Ha det gott!




Kommentarer
Postat av: Erica

Härliga LO:S och grattis!!!d Det är alltid så roligt när man ser en väns LO i tidningen... måste lifta den ..... Kram kram Erica :)

2009-03-13 @ 07:37:18
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: malin

härlig dubbel - hon är ju så söt din lilla skrutta. och visst såg jag ditt namn i tidningen, grattis - den kanske alla dollsen kan lifta på söndag ;) kommer du förresten? kram på dig!!!

2009-03-13 @ 08:28:58
URL: http://mallafors.se
Postat av: Vonna

Hej Maria!

Såg din layout i tidningen. Den va jättefin. Man blir sugen på att lifta den.

2009-03-17 @ 22:26:46
URL: http://www.vonnasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0