Redan Mars!

Det är måndag morgon  och jag tar en snabbis framför skärmen mellan dusch och frukost före det är dags att dra till dagis och jobbet.  Nu är man ju tillbaka i ekorrhjulet igen och det vill sig inte riktigt med tiden !
Inget färdigpysslat på länge- fast jag satte fast ett foto på papper igår iallafall... Men denna vecka ska jag ta tag i scrappandet igen för jag är så sugen på det!

Det är i alla fall kul att vara tillbaka på jobbet, dagarna 10-19 går fort, och jag hinner aldrig gå hem i tid, fast jag försöker bättra mig, eftersom jag dessutom har restid på en halvtimma, och det är skönt att kunna vara uppe en stund före läggdags.  Theaskruttan tycker om dagis och hittills har det gått jättebra vilket är så skönt!
Hon babblar och håller låda här hemma och vi har himla skoj! Just nu går pratet tex " Kolla här mamma!"  Thea bygga Lego"  "NEJ" och "Inte" eller "Thea nappen, mamma hämta". En del prat om tomten som "knackar dören" och "Snälla barnen" har det också vart när vi kollat på julfoton.  Ska scrappa lite om vår söta pratkvarn i veckan har jag tänkt mig.
På lördag ska jag försöka komma iväg på mässan och shoppa lite scrapgrejor och träffa bla Malin, det ser jag fram emot!

Nu är det dags att gå ner en våning och fixa frukost och annat, men nu ska jag snart blogga igen!

Ha det gott!



En liten suddig snuttebulle får avsluta detta inlägg!


Kommentarer
Postat av: malin

åhh sötnosen - vad stor hon blir... och babblar och pratar... det var alldeles för länge sedan vi sågs - ska bli så kul att träffa dig på lördag, jag ser verkligen fram emot det! kramar

2009-03-03 @ 15:28:55
URL: http://mallafors.se
Postat av: ina

Vi skall med på mässan men gör det på söndag.. skall bli väldigt roligt att komma iväg från huset ler



// grannen

2009-03-03 @ 15:57:32
URL: http://morkullan-otterslatt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0