Alteredtävling hos Creativica

Mitt bidrag är en Minneslåda till Elliot, en dekorerad skokartong klar nu i sista stund:


Ovansidan "Blandade skatter" står det på remsorna
2 sidor med mönstrat papper
2 sidor med blått papper.
Jag valde att ha sidorna enkla och släta då jag tror att det kommer bli en del "slitage" under årenslopp.

I lådan ska jag spara lite utvalda foton, hälsningar från släkt & vänner, nån hårlock, tidning från dagen han föddes och lite roliga saker som dyker upp under årens lopp. Tanken är att han ska få lådan när han blir 18 år.

Kommentarer
Postat av: Ita

Vilken bra idé!! TAck för tipset =). vad är det för papper du har på sidorna, det med tågen??? Jätte fint.

Kram

2009-09-21 @ 19:24:45
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: Marie - Creativica

Hej!

Tusen tack för ditt tävlingsbidrag.:)

2009-09-23 @ 16:02:18
URL: http://creativica.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0