Liten kortverkstad

Med massor av födelsedagar nu i september, och några tackkort som behövs göras, så kom jag i alla fall en liten bit på väg nu i förmiddags.






Ser att jag har typ samma upplägg på alla! En avlång pappersbit i vänstersidan... Ska nog kika in på Kortskissen
och utmanas av deras skisser! Vill komma igång och skaffa mig ett litet kortlager, så att man inte alltid behöver stressa i sista stund. Nu ska vi åka iväg på lite födelsedagsfirande igen, det kortet får jag visa senare.
Ha en go söndag i det vackra höstvädret!

Kommentarer
Postat av: malin

supersnygga kort - och jag tycker att de är väldigt olika och unika trots att upplägget (som du påpekar) är samma... :) snyggt jobbat vännen! kram på dig, hoppas vi hörs och ses snart...

2009-09-13 @ 15:11:11
URL: http://mallafors.se
Postat av: Ita

Ja ett kortlager hade ju inte varit fel men själv hinner/gör jag aldrig några, kör med köpe kort..... Kan du kanske göra ngr till mig? ;)

Fina var de!!!

Kram

2009-09-13 @ 21:52:41
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0