Söndag kväll

Ännu en helg har passerat revy, snart. Vi har hälsat på våra pappor, gått på promenad, skaffat en stor frysbox som nu är fylld med kött, städat, fikat, lagat mat och allt det där. Hämtat " gamlagrejor " som stått undanställda etyt par år och gått igenom det, tvättat och slängt.

 Jag har också lärt mig nåt nytt- som är så poppis numera- att virka Mormorsrutor! Fick fick en så härlig filt när Thea föddes, nu ska Elliot få en egen- om jag inte hinner tröttna- för jag har bara hunnit virka 2 rutor än så länge.. Det är många kvar!
Här finns en bra beskrivning för den som vill testa:

www.regeringen.ax/.composer/upload/museum/Virkning.pdf

Jag skrev ut den och kikar titt som tätt eftersom jag glömmer av var jag är nånstans =)

Imorgon kommer några LO:s, nu ska jag kika på "Ensam Mamma Söker"!
Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0