Underbart leende

Scrappade en sida på Thea förra året, "Ditt underbara leende" och nu finns den med i senaste numret av Scrapbooking M.M! Den var med i Scrapliften, och tolkningarna var härliga. Jättekul, eftersom det är första gången jag blir "publicerad". Har aldrig skickat in tidigare, förrän då i vintras. Häromdagen kom Layouten tillbaka efter 8 månader och nu ska den in i Theas album igen.
Får visa den senare i höst, är du nyfiken så kika i tidningen på sidan 32 ;) !





Själv har jag haft ett leende på läpparna idag- solen har visat sig på sin bästa sida och jag har shoppat lite- och det blir man ju glad av, eller hur?! Nya stövlar och en vinterjacka till Thea. Eftersom det var så fint väder igår känns det ju lite skumt att kolla på fodrade kläder- men snart är vi där!


Kommentarer
Postat av: Ita

Gud va kul!!!! har binte fått tidningen men ska kolla när tillfälle ges. grattis.

kram



2009-09-16 @ 11:08:24
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: ina

Vad kul - grattis...

nu måste jag ju köpa tidiningen.



Kram

Ina

2009-09-17 @ 13:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0