Inlägg nr 400! Utlottning av stickers :)

Ja tänk- 400 inlägg på bloggen! Fast det har ju å andra sidan tagit några år :)


Lite layouter kommer här under och  till de som kommenterar lottar jag ut stickers från American Crafts, ett stickershäfte och en förpackning turkosgröna thickers och nåt annat i dekorationsväg. Du behöver inte ha en egen blogg, men lämna isåfall din mailadress för att vara med! Skriv vilken LO du gillar bäst och varför, lite konstruktiv kritik är alltid välkommet ;-)! Lottningen sker den 25:e januari.






Trevlig måndag!

Kommentarer
Postat av: Ita

Jadu Maria... Hur ska man kunna välja??? Men om jag måste välja så gillar jag nog "vårkväll" bäst, varför?? Gillar färgerna och stillheten i layouten, och hur du satt den nedersta taggen. gillar ssen oxå hur du satt ruriken "kusiner" på ett eget papper först, det blir lätt att man sätter den rakt på tycker jag.

Kram kram

2010-01-18 @ 16:25:33
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: Ina

det var så svårt.... hur skall man kunna välja mellan dem då?



hade det varit ett "lugnare" papper längst bak på "kusiner" så hade jag sagt den utan att tveka... jag gillade hur du har satt bilderna och jag gillar taggsen och rubriken... och färgerna i den LOn, men jag är mer för dämpade papper längst bak i en Lo - typ "vårkvällar".



Men jag säger nog den ändå...

japp - jag röstar på "kusiner"



//ina

2010-01-19 @ 09:49:04
URL: http://morkullan-otterslatt.blogspot.com/
Postat av: Ita

Hej igen Marie, du vet ju att vi kollar på hus på orust (eller??) vad tycker du om svanvik???

Kram

2010-01-19 @ 17:35:35
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: Sara

Supersnygga layouter som alltid, Maria! Jag gillar "kusiner" bäst. En riktigt läcker layout, med bra balans och apsnygga färger!

2010-01-21 @ 21:54:47
Postat av: Sofia

Gillar dina layouter som vanligt. Jag fastnar mest för puss och vårkväll och har ruskigt svårt att välja en favorit bland dom, de är så fina båda! Men nu bestämmer jag mig... Vårkväll!



Kram Sofia

2010-01-23 @ 01:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0