Kökshylla på gång

Jag har "beställt" en hylla att ha på ena köksväggen av min käre sambo. Han snickrade den i lördags, men när vi tog in och testade upptäckte vi att krönlisten blev lite för bred och tog i listerna vid spis/fläkt och även vid fönstret.
Det var bara att ta ut den i verkstan och kapa ner den lite...
Idag har jag inhandlat färg och spackel, och förhoppningsvis kan det färdiga resultatet visas senare i veckan!

Tills dess roar jag mig med att surfa runt och beskåda vackra detaljer hos Elsas Hem blandannat.

Ett vackert överkast, skulle passa till Lillebrors säng när hans rum blir klart:



Matchande kuddar till är alltid trevligt!


Härliga burkar till köket och kanske en ny fin kanna?


Alla produkterna kommer från Greengate, och bilderna är lånade från Elsas Hem.

Ha en skön tisdag i marssolen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0