Vackra böcker av Anna Örnberg

Att läsa böcker om heminredning och "pyssel" har alltid intresserat mig mycket. Förra våren tror jag det var, som jag köpte denna boken av Anna Örnberg, och den är toppenfin! En massa vackra bilder från olika hem (flera har dessutom härliga bloggar), en del saker att göra själv, fin inspiration för den som gillar vitt & nött helt enkelt !



Så igår när jag besökte AdLibris såg jag att det kommer en "uppföljare" senare i vår, jättekul :) Ser nu fram emot denna bok:


Ett garanterat bra boktips för den som gillar denna stil!

Kommentarer
Postat av: Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥

Svar: Vad kul! Lycka till med hjärtat :)

2010-03-14 @ 13:41:46
URL: http://stjernfalls.blogg.se/
Postat av: Ita

Ser ut som härliga böcker. Att det är lite lättare att läsa beror nog på att jag förstorat texten lite ;)

Kram

2010-03-15 @ 17:36:58
URL: http://itapitas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0